Tijd, schema? - Reisverslag uit Velden, Nederland van Gezondopwegmaar - WaarBenJij.nu Tijd, schema? - Reisverslag uit Velden, Nederland van Gezondopwegmaar - WaarBenJij.nu

Tijd, schema?

Door: Michael van Gemen

Blijf op de hoogte en volg

04 Augustus 2017 | Nederland, Velden

Vandaag begonnen met mijn 'Bells'.
Bijna alleen maar dumbbells, en wat ben ik blij dat ik niet (meer) zo eigenwijs ben.
Bij aanschaf vond ik 2kg/stuk erg licht, maar ik heb ze toch..

Nondeju, dat telt op. Oefening na oefening met 2kg in je hand is behoorlijk pittig.
Zoals een echte amateur en zoals ik ben (een doener), doe ik een oefening tot ik niet meer kan, dan een andere spiergroep etc..

Na 45min pakte ik nog even een kettlebell..
En wat leerde ik; Als je tussendoor water drinkt, moet je dat niet net voor je kettlebell oefening doen.. ..

Daarna wilde ik wat op facebook en dit blog, maar ik was te rusteloos en ben eerst even gaan hardlopen. Heerlijk!

Nu besef ik wel dat als ik dit serieus wil oppakken, ik daar echt een schema voor moet opstellen.


Nu weer even over Plantaardig (vegan) eten.
De grote voordelen voor mij;
Ik kan en mag eten wat en wanneer ik wil. Erg handig.

Ik geloof dat als ik mijn lichaam niet belast met overtollig
eiwit
calcium
cholesterol
verzadigde vetten
natrium

En ik geloof dat als ik mijn lichaam ruim voorzie van benodigde
mineralen
vitaminen
vocht
Dat het minder hard hoeft te werken goede dingen binnen te krijgen
én minder hard hoeft te werken om 'ongezonde' zaken te verwerken.

Die combinatie zorgt ervoor dat mijn lichaam zich 100% kan concentreren op;
gezond zijn, blijven, worden
fitter worden
sterker worden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Juli 2017
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 9274

Voorgaande reizen:

29 Juli 2017 - 29 Juli 2069

Vegan/Plantaardig sinds 22-07-2017

28 Juli 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: