De eerste week (marathon?!) - Reisverslag uit Velden, Nederland van Gezondopwegmaar - WaarBenJij.nu De eerste week (marathon?!) - Reisverslag uit Velden, Nederland van Gezondopwegmaar - WaarBenJij.nu

De eerste week (marathon?!)

Door: Michael van Gemen

Blijf op de hoogte en volg

31 Juli 2017 | Nederland, Velden

Het volgende is alleszins beledigend bedoelt voor een ander.
Het is uitsluitend bedoelt als belediging aan mij.

Nogmaals, jammer als je je beledigd voelt. Het gaat hier om mij.
Dit is namelijk mijn blog :P

Belachelijk! Kom eens van je kont!

Het is toch te gek dat ik als 36-jarige over de grond rol met mn 3-jarige zoon en dan puffend en krakend overeind kom ?!
Daar zat ik dan, zoals (elke!) elke vrije avond op de bank met iets te snacken/snoepen/kanen en hangend naar de tv kijk of op de ps4 game..

In mijn leven heb ik een halve voetbalwedstrijd gespeelt, 4 judo lessen gevolgd en een half jaar badminton gespeeld. En dat allemaal voor mijn 13e levensjaar.
Sindsdien heb ik niets sportiefs gedaan, en nu rent mn zoon sneller de trap op dan ik.

Altijd heb ik een stok achter de deur nodig gehad om iets te doen.
Fijn pas de laatste week voor tentamens gaan leren.
De ochtend van theorieexamen (rijbewijs) het boek eens openslaan.
En (voor collega's die dit volgen) op de laatste dag mijn rooster maken..

Nu is mijn zoon de stok, nee, de boom.
Volgend jaar ben ik 37 (het nieuwe 36?) en ik wil later graag aan hem vertellen dat ik toch iets sportiefs gedaan heb.
Ik loop volgend jaar een marathon !

Wacht, wat? Holy crap, wat nu..
Sinds ik het openbaar heb gedeeld is er een extra stok.
Zoals eerder aangegeven ben ik een doener.. denken komt daarna.. en tips volgen daar nog op.
Het is een enorme uitdaging om er in een jaar voor te trainen.
In maart is er de Venloop, en als ik daar de 21 km kan uitlopen ben ik meer dan tevreden.

MAAR ik ga trainen alsof ik de marathon wil gaan doen !

En op z'n minst wil ik met mijn zoon van 3 gaan buitenspelen en pas stoppen als hij moe wordt, en niet ik..

Dus, wees gewaarschuwd. Minder dierlijke en meer plantaardige voeding kan je beoordelingsvermogen aantasten.
Je kan sportieve uitingen krijgen en je algehele lusteloosheid kan verminderen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Juli 2017
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 9268

Voorgaande reizen:

29 Juli 2017 - 29 Juli 2069

Vegan/Plantaardig sinds 22-07-2017

28 Juli 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: