Korte update - Reisverslag uit Velden, Nederland van Gezondopwegmaar - WaarBenJij.nu Korte update - Reisverslag uit Velden, Nederland van Gezondopwegmaar - WaarBenJij.nu

Korte update

Door: Michael van Gemen

Blijf op de hoogte en volg

05 Oktober 2017 | Nederland, Velden

Nu de 10 weken zijn gepasseerd gaat alles nog steeds erg goed.
Voor mijn gevoel mis ik helemaal niets sinds ik geen vlees/zuivel/eieren eet.
Integendeel, doordat ik meer groente en fruit eet, voel ik mij veel beter dan voorheen.

Dat uit zich in het feit dat ik lid ben geworden van een sportschool en daar tweemaal per week een uur of anderhalf fitness.
Ook gaat het hardlopen goed door en afgelopen zondag heb ik meegedaan met de Océ-loop hier in Venlo.
Daar liep ik de 5km in 26.21 uit.

Uiteraard wijd ik dat aan mijn 'dieet', maar ook al geloof je daar niets van.
Ook al denk je, ja ja het zal wel.
Wat het allemaal in elk geval wel 100% bewijst is dat je niets tekort komt, geen energie verlies hebt, of ziek wordt als je geen/minder dierlijk voedsel eet.

Niet alleen dat, ook doe ik niet aan vleesvervangers, want dat hoeft helemaal niet en zo lekker vindt ik dat ook niet.


Samengevat; 10 weken plantaardig. Zo'n 11 kilo afgevallen.
Nu weeg ik een nette 79.0 kg (ipv 89.9).
Tweemaal per week sportschool en tweemaal per week hardlopen.
Mijn conditie gaat met sprongen vooruit, ik ben nog steeds vrolijk en enthousiast en voel mij kiplekker.
Al 10 weken geen hoestje of hoofdpijn gehad en mijn stoelgang is super.

Ik noem het een succes en blijf het iedereen aanraden.
Vooral voor je eigen gezondheid en fitheid.
Maar ook zeer zeker voor het milieu, klimaat, de dieren, de wereld ;)

Doe wat je niet laten kan, maar een dag (of vaker) geen vlees/minder vlees en in plaats daarvan meer groente/fruit/noten zal je altijd goed doen.


Health is the new Wealth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Juli 2017
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 9295

Voorgaande reizen:

29 Juli 2017 - 29 Juli 2069

Vegan/Plantaardig sinds 22-07-2017

28 Juli 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: