Hell's Bells - Reisverslag uit Velden, Nederland van Gezondopwegmaar - WaarBenJij.nu Hell's Bells - Reisverslag uit Velden, Nederland van Gezondopwegmaar - WaarBenJij.nu

Hell's Bells

Door: Michael van Gemen

Blijf op de hoogte en volg

04 Augustus 2017 | Nederland, Velden

Deze reis begon met de wens gewicht te verliezen en algeheel sportiever te worden.
Niet alleen dat, aangezien ik (al) 36 ben wil ik graag iets presteren dat ik later aan mijn zoon kan vertellen.

13 Dagen geleden woog ik 89.9 en ik wilde mijzelf pas na 30 dagen weer wegen.
Om 2 redenen heb ik mij toch vandaag gewogen.
Reden 1, ik heb net 2 broeken met een kleinere broekmaat gekocht.
Reden 2, ik wil nu ook gaan krachtrainen en spierenopbouw zal de waarde van gewichtsverlies verkeerd uitdrukken.

Vandaar de nieuwe start, na 13 dagen Plantaardig eten
wordt dit dag 1 van trainen met kettlebells en dumbbells.
Lengte is gelijk gebleven.. 1.80 en nu weeg ik 82.6 (-7.3kg)


Van verschillende mensen heb ik trainingsschema's en voorgestelde oefeningen gekregen. Allemaal bedankt !

En mocht je voor jezelf twijfelen om ook iets te gaan doen (hardlopen, fietsen, fitness, wandelen, roeien etc..), mijn tip:

Doen ! Wat je ook gaat doen, de start blijft een drempel.
Stap erover.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Juli 2017
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 9315

Voorgaande reizen:

29 Juli 2017 - 29 Juli 2069

Vegan/Plantaardig sinds 22-07-2017

28 Juli 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: