Veganist, hoe voelt dat? - Reisverslag uit Velden, Nederland van Gezondopwegmaar - WaarBenJij.nu Veganist, hoe voelt dat? - Reisverslag uit Velden, Nederland van Gezondopwegmaar - WaarBenJij.nu

Veganist, hoe voelt dat?

Door: Michael van Gemen

Blijf op de hoogte en volg

01 Augustus 2017 | Nederland, Velden

Fantastisch !

Ja, ja, niet overdrijven nu..

Voor je lichaam voelt het geweldig; geen opgeblazen gevoel, geen constipatie, je valt vanzelf af en je energie neemt schrikbarend toe.

Voor jezelf, dankzij de omgeving, is het niet leuk.
Niet voor niets zijn veel veganisten en vegetariërs dat stilzwijgend.
Het is raar, afwijkend, en zal (nog) altijd belachelijk worden gemaakt.
Dus denk erover na of je openlijk wilt zijn, of stiekem een vleesloze dag wilt invoeren.

Ik ben het expres openlijk, omdat vele dat niet zijn. Ik heb er de afgelopen 10 dagen een aantal gesproken, maar het is voor velen een 'geheim'.
Goh, welke andere groep heeft het ook moeilijk gehad open voor zichzelf uit te komen ?..

Maar, ondanks dat het vermoeiend is uit te leggen aan anderen, doe ik dat wel erg graag. Vandaar dit blog ;)


Dus, hoe voelt het om minder vlees en zuivel te consumeren?
Je merkt gewoon dat je gezonder wordt, en mooie bijkomstigheid..
een algehele gezondere levensstijl volgt vanzelf !

Eerst zat ik 's avonds voor de tv met een flinke bak chips/zoutjes en dat ging op. Gister ging ik met een half zo klein bakje zitten en ik kreeg hem maar half leeg.
Ik had geen zin meer in die zoute, vette troep.
Én ik ben daarna nog 45 minuten gaan hardlopen, gewoon omdat ik er zin in had.

Veganist, verbeterd meer dan je lief is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Juli 2017
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 9321

Voorgaande reizen:

29 Juli 2017 - 29 Juli 2069

Vegan/Plantaardig sinds 22-07-2017

28 Juli 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: